2014年1月2日 星期四

(perkongsian khas untuk anda semua) Rahsia mudah mengurangkan berat badan sebanyak 40kg dalam 6 bulan




Nampak tu! Ini rupa saya sebenar!.
When I was fat, my friends call me little pig,
I really don't like to take picture(this picture was the only one)

Semasa berat badan kian mengingkat saya kelihatan hodoh, gambar ini hanya satu-satunya yang saya simpan
(gambar kanan) berat badan mengingkat sehingga 72kg semasa mengandung 7 bulan dan sebelum salin dah naik sampai 82kg!(ketinggian saya hanya 162cm) 

Kebiasaan wanita yang hamil kenaikan berat badan harus dikawal pada tahap antara 8~12kg. Tetapi disebaliknya berat badan saya sudah 3 gandakali dari berat asal  
Masih teringat abang kesayangan panggil saya bontot gajah (aduh… sakitnya hatiku)
Habislah hidup saya setelah berat menjejas 82kg jika dibanding sebelum hamil keberatan dikawal pada 44kg. Dasyhatnya perbezaan 38kg!

Setelah lahirkan anak, puntut saya sudah menjejas 44” (inchi), betul ke ini yang saya mahu?
Dapat ke saya hilangkan lemak-lemak yang dayshat ini? Tertanya-tanya dalam hati saya…..
Banyak kajian menurunkan badan telah cuba dan pada akhirnya pembalasan manis saya rasai(diet serupa satu perjalanan menghala ke syurga!!)
Caranya? Lihatlah!

Mengawal permakanan + senaman + urut…inilah cara saya, semasa diet saya tidak langsung rasa kelaparan, senang dan berkesan

1. Makan Slim Plum sebelum tidur

Untuk pengetahuan anda, gemuk dan kulit kurang sihat berpunca dari najis!  “Najis mengakibatkan banyak penyakit berlaku kepada kita, amat menakutkan” kata orang tua
Saya makan slim plum ini hanya 2minggu dan berjaya menurunkan berat badan sebanyak 4kg.
saya pernah cuba sejenis diet plum semasa remaja, tetapi setelah didedah dari akhbar kerana mengandungi bahan julap menyebabkan saya berwas-was memilih produk.
slim plum ini mengandungi Aktif Lactobacillus (5 jenis bacteria semulajadi) setelah diassay dari mkmal.  Setiap malam makan sebiji slim plum dengan 300cc air.  Formula ini berkesan pada keesokan hari pasti dapat membuang  dan keturunan berat badan yang menakjubkan! 
3 tahun berterusan keluarga saya makan slim plum. Kebelakangan ini ibu menjalani pemeriksaan Kolonoskopi dan keputusan menunjukkan usus besarnya sihat dan tiada bahan kimia yang merbahayakan kerana dilindungi oleh Aktif Lactobacillus,
Oleh sebab itu, slim plum menjadi kegemaran semasa menghadiri jamuan
Kilang produksi menasihat sehari hanya sebiji kerana ia mengandungi Aktif Lactobacillus yang tinggi.  Satu bag lebih kurang habis dalam sebulan. INGAT, najis kuat busuk bagi orang yang pertama kali makan!
Produk ini pasti berkongsi kepada orang ramai, sila melayari laman berikut

Kongsi, Produk boleh dapat di:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)

2.makananmesti mengawal pengambilan kalori, edarkan pencuci mulut. Kanji. Buah-buahan.

Inilah hidangan yang saya sediakan setiap hari  (isi kandungi: rumpai laut, telur dan Han Tian Filaments ,semangkok tidak melebihi 100 kalori) (dapatkan Han TianFilament yang semulajadiElakkan Filament yang mengandungi pengawet)



 

(1 paket untuk 10 kali, setiap 8g mengandungi 6.47g makanan serat kalori ultra-rendah
(Han Tian Filament rahsia saya berjaya menurun 38kg dalam 6 bulan)
Han Tian Filament mengandungi makanan serat kalori yang ultra-rendah dan kolagen tinggi, ia mengganti nasi hari saya 



Han Tian Filament akan berkembang setelah menyerap air, ia menambah kesedapkan dan rasa penuh
(Kandungi dan mutu kolegen semulajadi dalam satu set Han Tian Filament lebih dari 3 botol minuman kolegen dalam pasaran yang berharga ratusan.

Han Tian Filament lebih jimat dan lebih sihat)(seratus peratus tidak mengandungi pengawet).

Han Tian Filament senang menyerap lemak dan penguraian gula, fibernya senang membuang lemak dan gula dengan pantas, menggelakan simpanan lemak dalam badan

Han Tian Filament dipanggil juga sarang burung laut, kerana kandungan kolagen sama seperti sarang burung. Fungsi kolagen dapat mengingkatkan kecantikan juga mengetatkan kulit kita.
Sepertimana yang saya sebutkan, banyak cara telah saya cubai, akupanktur,liposuction dan sebagainya, walau berkesan, tetapi kulit cepat longgar dan kelihatan pucat dan tua 10 tahun.
Han Tian Filament mengandungi 100% kolagen, 100% diperbuat dan proses di Taiwan, kandungan makanan serat kalori yang ultra-rendah dapat mengelakkan kenaikan insulin, dan lemak tidak mudah tersempunyi

KeranaHan Tian Filament telah menggantikan nasi keperluan harian, lemak badan saya telah menurun dari 34% ke 22%! Maka lemak badan saya serupa gadis yang berusia 18 tahun!
Pada kesimpulannya saya hanya makan Han Tian Filament dan daging. Walaupun keberatan saya telah menurun ke 46kg, nasi dan Han Tian Filament menjadi makanan harian saya sekarang, formulanya :

masukkan 3g Han Tian Filament semasa memasak nasisamping itu dapat menikmati kolagen, tujuan ini dapat mengelakkan kenaikan gula dalam darah menjadikan pemprosesan insulin yang lebih.
(sila rujuk menu dari blog saya)
 http://xiaojiehuang.blogspot.com/2014/01/resipi-untuk-kurang-berat.html  

Kongsi dan dapatkan Han Tian Filament dari:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)



3Senaman : magic korset



(Inilah 3step senaman pasti saya lakukan)

Rekaan magic korset laris dan terkenal di negara Korea, kelebihan kebolehtelapan udara dapat pakai selama 24jam, ramai artis Korea memakainya sebagai baju tidur dan tidak sia-siakan masa emas.
回上一層(熱鍵:b)
(terdapat warna hitam dan kuning air)

Rekaan khas skru thread menggunakan prinsip menyemperitan dan dapat mengurut dan meningkat metabolisma punggung kita
Rekaan belakang dapat mengelakkan bungkuk

(Bayudara menjadi teguh) 
Bentuk badan menjadi super fit! Kesan visual 5kg kurang dari sebenarHarga mahal tidak semesti berkesan dan selesa.
kebolehtelapan yang tinggi dan selesa dipakai apa jua masa menjadi pilihan utama saya
sebagai contoh, sepupu saya mendapat informasi melalui media selepas bersalin dan menghadapi masalah gemuk, beliau menbelanja kos sebanyak Rm 5,000 dapatkan korset yang diperkenal dari media tetapi tetapi kesannya kurang dari yang saya pakai, malahan harga itu jauh berbeza 50 kaliganda dari harga korset yang saya pakai
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvqj78ZUeA8Eh34bg-FuOEU7sZxa7h1NYCdf2yl9S8q6NTHRiwl3qAaCVAq0r_XfjTaYxa7LTbGsSbwi513AXXxFAqVABZJtaFiCapDP8NiSMq9-Lchc-8rfqavhd4Y9eRQQqLtpX2nAGs/s1600/y20.gif
Sambingan yang menakjupkan saya adalah masalah bungkuk telah sembuh dan paha kurang 1”(inchi) dibanding sebelum hamil. Keputusan ini amat mengkagum
Cadangan saya sekali membeli 2 set supaya dapat ganti dalam masa 24 jam
Dapatkan magic korset sekarang melalui laman web dibawah


 Kongsi, Produk boleh dapat di:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)

4Musuh Perut Besar: 4 zip Inframerah Ikat Pinggang


(4 zip boleh dipersuaikan)
(Far infrared design)

(Rekaan Inframerah)
(Bentuk Pinggang jelas dibentuk kurus selepas 20min dipakai)
Memakai semasa bersenaman selama 1 jam
Rekaan berteknologi tinggi ini terkenal di Negara Japan, berpeluh selepas 1 jam memakainya
(Rekaan 4 zip memang kesan dibahagian perut)
Inframerah ikat pinggang berkualiti ini boleh dapat disini

Kongsi, Produk boleh dapat di:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)

5. Urut: mengelakkan lemak tertumbuh, mempercepatkan   
   metabolisma


Gunakan selepas 1 jam bersenaman. Fokus pada bahagian berlemak seperti: perut, paha dan lengan. Rasa sakit pada bermulaan dan mesti urut sehingga  lemak dan integrity dihapuskan.

Roda Magnitek ini murah, mudah, selesa TETAPI kesannya adalah 20 kaliganda dari cara spa tradisi melalui tangan.

Roda Magnitek:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)

6. Kaus Kaki Langsing

selain dari urut dan mandi dengan air panas, masa tidur tidak saya lepaskan (tanpa kaus kaki langsing ini plan saya pasti gagal) . kualiti dan mutu tinggi merupakan pilihan utama jika dibanding dengan peniaga laman yang lain. 

下一張(熱鍵:c)
Rekaan 420D selesa dengan kebolehtelapan dan lebih langsing sesuai semasa tidur jika dibanding dengan jenama lain berkualiti kasar dan ketat.
按一下觀看原始大小圖片(熱鍵:n)
Nasihat saya janganlah beli rekaan lebih dari 420D atau kebolehtelapan yang rendah, ketat dan kasar, kerana tekanan kuat dan masa pangjang akan merosakkan saraf-saraf kecil kita semasa tidur.

Kaus kaki ini sudah pakai lebih dari setahun dan dicuci barangkali, masih dalam keadaan baik dan selesa.  Inilah kelebihan rekaan dari orang Japan
Rekaan ini terkenal dan laris sehingga mencapai 20ribu pasang jualan sehari
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiWxpT9TCBzG4ycWMv9-V6DAbcHtDynfLg2ALdNJl6eVd0SCXy4IOejB9jNJ6xcgZYN3QzwtaHM2TldpiJfEmJZJHaWI5MFln7_Gim6cNW0PSna7-m6wg_Rw_cfRqYX8NOepeIXd_K31vyg/s1600/y09.gifAnda boleh dapatkan disini 
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)

7.
Pelangsingan Cincin Jari Kaki
Produk ini terkenal di negara Japan kerana banyak media yang memperkenalkannya dalam rancangan masing-masing. Keajaibannya ialah hanya ikat pada jari kaki dan akan dapat menguruskan badan.

Tujuan memilihnya hanya ingin cuba dan rasa tiada kesan negatif kerana ramai atlet yang memakainya. Bagi diri saya yang penting makanan seimbang, senaman, dan urut adalah factor utama menjaga dan menguruskan badan.
Jika anda berminat, sila layari laman ini

Pelangsingan Cincin Jari Kaki

(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)


Mengurangkan berat badan membawa faedah-faedah seperti mengelakkan beberapa jenis penyakit, kulit dan wajah sihat bercerah, menambah keyakinan diri
Cara-cara yang boleh membawa kesan negatif dan menjejas kesihatan tidak digalakkan seperti ambil bil ubat, muntah, diet dan sebagainya.
Setelah berjaya mengurangkan berat badan masalah gangguan emosi  dapat dikawal. Ikut cara saya dapat mengelakkan gemuk semula. Saya berjaya mengawalkannya antara 44-48kg selama 4 tahun
Harap anda berjaya dan suka perkongsian saya
Jika anda berminat produk-produk yang saya guna, sila clik laman web tertera dibawah

10 則留言:

  1. Hi.Can i ask something. I'm sorry if this question might uncomfortable for you. I'm just want to know whether the slim plum is "halal" or not? Because i'm really interested to follow your diet tips..thank you.

    回覆刪除
  2. how to buy... have fb
    or can u msg me 018 9609387

    回覆刪除
    回覆
    1. u can go http://www.lelong.com.my/merchant/Default.asp?UserID=mdmmd&show=List to purchase :)

      刪除
  3. Is it halal the slim driéd plum...?

    回覆刪除
    回覆
    1. this is a natural food~the ingredient is plum + herb only

      刪除